Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
19 juin 2012 2 19 /06 /juin /2012 05:49
 Boin temps por un interremeint

  Is sont vnus, is sont mie tertous per ichi ! Ale a bin fini per ête au rados el man-man, vu s' n'âge ! Il n'y o pu granmint ed mon.ne achteure à z'interremeints ! Chès viux, tertous partis itou. J'n'sais mie à d'où pache que j'n'y voès rin : ni ch'boin Diu, ni ch'Diawl, ni ch' Paradis ! Chés éfants in breimeints aveuc leus lédgimpettes tien-nent't leus galoubis à leus piys, in silinche. Coère bin héreux qui leu n'vienche point l'idèye d'écmainder por mi un.ne "boète à définctés" per ch' l'arnitoèle, conme ch'est l'mode achteure, aveuc plaque pis couron.ne. J' r' san.ne à un.ne metchène aveuc min rouche robillon à frous-frous. Mes frongnes a s'sont involèes ! Ej sus à sin goût ach grand feutcheu ! Ch'est chés courts jors. Ech vint, d'un.ne incroèyabe doucheur dreche chés gveux ed chés vivants invers ch'firmamint. Is cantent't un.ne canchon d'Aznavour in r'natchant un mollet dins leu blanc moutchoèr. El tchiote Jean.ne, ale san.ne fin bénèse avec sin neu mintieu pis ses noèrtes coeuchures milantes. Ale est bin fière- tchul ed laincher padsus min lusé un.ne poégnie ed tére pis el preume margrite dech courtil. Chés miaules ales dinchent't padsus chés tiètes, pis mi, ej m'invole aveuc por un.ne virvourande ed luron.nache.


Yolande Dheilly

 


 
     
      La voix d’un lieu 
Revue de l’atelier d’écriture de « Voisinlieu pour tous »
http://www.voisinlieupourtous.net
N°02 – Janvier 2012
Partager cet article
Repost0

commentaires

Recherche

Calendrier du VEXINTEL


 
 
    

Texte Libre